Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

Zdravím, ja stále ešte neviem, niečo rýchle a jednoduché...:-D mám iba od včera polievku pho...

Zdravím, tentokrát po dlouhé době zase z chaty.
;-) V pátek jsem opustila lázně, jeden syn mě odvezl k nim, druhý od nich domů a hned jsme pokračovali na chatu. V sobotu jsme jeli k Vltavě na ryby, kam přijela vnučka s přítelem, a tam se grilovalo, byl i čerstvě chycený kapřík. Mne dovezla večer na chatu a sami spali u vody v obytňáku. Bylo to fajn, ale měla jsem toho dost.
Dnes jsme měli jen gulášovku od Vitany a brambory s máslem, já ještě moje první letošní masáky s vajíčkem. Teď už pomalu balím věci domů a cca za hoďku pofrčíme - já domů, Petr do práce.
Hezký večer všem.

Dobrý podvečer želám všetkým. Ja som si dnes uvarila kurací vývar so slížikmi, upiekla kuracie stehná ( tiež som rozmýšľala ako Vierka a nakoniec som pod kožu dala bylinky;-) ) ,pečenú zeleninu a ryžu Parboiled . Poobede som bola so sestrou na káve, tak sme si dali dezert- Sacherovu tortu. Po daždivej noci bola nedeľa pekná, slnečná, užili sme si aj poobedňajšiu prechádzku v lesoparku;-). Želám vám ešte pekný zvyšok dňa a úspešný štart do nového týždňa:-*.

Pěknou neděli:-K, dnes k obědu dršťková polévka z hlívy ústřičné z TOP receptů a hovězí roštěnky s houbami a jogurtem s rýží.

Hezký den:-Kdnes brokolicová polévka se žampiony a miniřízečky z panenky a bramborová kaše,rajčatový salát s bazalkou;-)

Hezký den, hledala jse jak úpéct kuř. stehna, aby byla zase jiná. Vybrala jsem si marinádu na Béřovického králíka. Podávala jsem s rýží a okurkovým salátem:-K:-)
Manželovi chutnalo, mi zas tolik ne ;-)

Pekný deň, varím kuraciu pho, pretože pomaly máme na ňu závislosť a pečiem zeleninu - karfiol, cuketu a baklažán. Na večeru ideme k dcére na pizzu.

Dobry den'
u nas byly torttillas, plnene kurecim masem zelenym salatem ,paprikou a syrem.
Starame se tento weekend o dva pejskove. Ani jsme si nesli natrhat jahody, tak snad zitra.:-K:-K:-K

Dobrý večer, dnes som pracovala v záhrade, tak som si vymyslela takú rýchlovku- na grilovacej panvici som opiekla syr, tousty, papriku a rajčiny. Oberala som prvé maliny. dala som si z nich na olovrant do jogurtu.

Pěkné sobotní odpoledne:-), my dnes k obědu ricottové noky s jahodami.

Hezký den:-Ku nás dnes krůtí játra podle tohoto receptu,je to mňamka vepřová játra jsem neměla,ale nevadí;-)

tara23: mnam to si pochutnáte;-);-):-Q

Máme vařeno, využila jsem toho, že vařím jen pro nás a udělala kuřecí játra podle miky:-K<3. s hranolky:-K<3
U nás totiž jádra nikdo nejí, neví co je dobrého :-)

Hezkou sobotu, dneska musíme obědvat brzo. Jede se přes nás etapa České Tour de France. A chtěli by jsme se jít podívat. Protože letos závodníky nepoženou po kostkách do hradu, ale pojedou naší Skákandu:-D. Už jenom ten název je vševypovídající. Je to strmý, úzký kopec s kostkama, jen pro pěší:-D. Kdysi se po ní běhaly závody do kopce.
Vstupy dávají tak jako každý rok v tel.U obecního úřadu bude prý občerstvení.
Musíme vyrazit včas, protože v 10.55 uzavřou silnici a už by jsme se tam nedostali.
Odpoledne až bude silnice průjezdná pojedeme k mladým grilovat. Budou pstruzi a sýry:-K<3

tara23: som na tom tak isto. Tiež mi to vadí, preto nektarinky. Teraz som vzala na milosť ploché broskyne.
Pečiem pagáče, už mi kysne cesto. Nevarím, dnes menší skoro výlet, idem rodičom na hrob cca 170 km, v mojom rodisku v reštike sa najeme. Je dlho svetlo, tak sa ani nebudeme ponáhľať s návratom domov.