Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

Hezký den, než přišla Ella ráno s vysvědčením, měla připravenou haldu palačinek :-D. K obědu jsem se konečně dočkala candáta, dělala jsem ho na grilu, s bramborem a okurkovým salátem<3

Hezký den:-Ku nás dnes brokolicová polévka a tvarohové knedlíky s meruňkami;-)

hazel: :-K Ahoj Stáňo, tak jsem se dočetla, že jedete na dovolenou, snad i do Prahy - přeji vám šťastnou a pohodovou cestu a krásné prožití dovolené. Nezapomeň referovat, pokud se dostaneš na net. A po dovolené se všichni budeme těšit na fotky. Užijte si to !!!!!!;-)

Dobré odpoledne:-), dnes jsme k obědu měli bramboráky a zeleninový salát co lednice dala. Dělám rybízovou šťávu.

Krásný slunečný den, dnes k obědu na přání opět hráškový krém a vepřová harmonika z topek, štouchané brambory a ledový salát :-K<3
Za chvíli jedeme na hrad, Ella tam má pasování na čtenáře :-)

Dobrý deň želám dievčatá, pekne ste navarili. So Simonkou sme sa včera stretli s hríbami, Naďka robí chute s rybami<3. Musím aj ja v blízkej dobe pripraviť nejakého pstruha, ja ryby môžem akékoľvek:-D. Keby mi ich ešte niekto doniesol čerstvo nachytané a vyčistené, to by nemalo žiadnu chybu. Tíško závidím (a v dobrom prajem) ženám rybárov. Ja som dnes urobila Krkovičku po farářsku, podľa tunajšieho receptu. Zo včera mi zostali ešte gnocchi, tak som ich opiekla na panvici a použila ako prílohu.

Hezký den:-Ku nás dnes krupičková polévka a ještě vepřové na houbách,ale s rýží a okurkový salát;-)

Hezky pozdni vecer.
U nas bude pizza( s restaurace) . Posedime se sousedy. Dnes se da sedet venku, pred nekolika dny jsme meli tak spatme ovzdusi. Kour ktery sem prival vitr z Quebecke provincie ,kde hori, velky kus lesa. Je sedivo a je to jako bychom meli onicek na zahradce a pritom to je tak daleko. Bojuji s tim jiz dlouho. Je to kazdym rokem, ale tento rok je to o moc horsi, proto ze je sucho. Zrovna tak je to v British Columbia, na druhe strane Kanady od nas. Dnes maji ten kour v Toronte, nejhorsi vzduch na svete. Vitr se otocil a jde to vse k nim. Hodne veci je zrusene ,vzlast kdyz je to sport venku.
Tak si hezky na vsem pochutnejte ,co jste uvarili a co budete varit. Ja se ozvu v srpnu:-K:-K:-K:-K

:-K Hezký večer všem. V neděli Petr chytil pěkného pstroužka, tak ho vyfiletoval a v pondělí z něj byla mňamka s br.kaší. Měla jsem obavy z kaše z raných brambor (staré už nikde nemají), ale dopadla celkem dobře. Včera jsem pekla kuře s rýží, snědli jsme křidélka, dnes každý polovinu stehýnka a tak bude ještě na zítřek (prsa jsou už v mrazáku na někdy později).
V pátek ráno jedeme opět na chatu a Petr bude mít týden dovolenou. Přijede i druhý syn Jára, možná s jednou z dcer a v pondělí přijede Tom (vnuk). Tak budu celý týden vařit, ale zatím ještě nevím, co to bude. Kluci jsou masoví, tak určitě uzená kolena, která už Petr koupil a mám i vepřové, tak ho upeču a asi bude s hořčicí a chlebem. Pokud by se ochladilo, tak bych k němu udělala knedlík a špenát nebo zelí. Vůbec se mi do delšího vaření nechce.
Bolí mne kyčel, tak delší stání u sporáku ani nepřichází do úvahy.

Hezký den, dnes jsem nevařila, zbylo hovězí na česneku od včerejška.
Byli jsme dnes mimořádně nakoupit, protože zítra přijde dcera a spol.K večeři uvařím lečo :-K:-)

Hezký den:-Ku nás čočková polévka a vepřové na lesních houbách s knedlíkem;-);-)

Dobrý deň želám. Využili sme pekné slnečné počasie a týždeň sme začali výletom, boli sme aj v kine. Dnes sa trocha zatiahlo a na poobedie predpovedajú menšie prehánky. Na obed som urobila hríbovú omáčku z hnedých šampiňónov s pomazánkovým maslom , podľa receptu z TOPiek a na panvici opečené gnocchi<3. Majte príjemný a pohodový letný deň:-*.

hazel: hazel už pár dní vidíme v tel. jak v Kanadě hoří, oblak kouře už je i v Evropě. Prosím jak to ted vypadá?

Dobrý večer:-), dnes jsem upekla meruňkový koláč ze zakysané smetany s drobenkou. K večeři melounovy salát s halloumi a bylinkovou zálivkou.

Hezký den, dnes upekla jsem štrůdl s jablky.;-)

Přispět do diskuze

Přidat příspěvek

Poslední diskuze

„Co dnes uvařit?“ Simona Skolakova, před 1 hodinou

„Přání a gratulace“ Nadja, 27. 4. 2024 13:22

„Problémy s odstredivým odšťavňovačem“ MarcelaPa, 7. 4. 2024 17:27

Poslední příspěvky

„Nadja: buřt guláš už jsem nedělala opravdu dlouhono…“ Simona Skolakova, před 1 hodinou

„Nadja: Naděnko jak kdo má každý rád můj ex neměl rád…“ Simona Skolakova, před 1 hodinou