Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

Julia Oskerova: jj, a to ještě jela trouba s tím kuřetem, peklo v kuchyni.
Ráda bych tě pozvala, ale asi nezbyde. Večer si syn přijede pro vnučku a maminka mu všechno nabalí sebou. Však to znáš.;-)

Pekný horúci deň želám dievčatá. Ja som dnes pripravila špízy z kuracích pŕs , klobásy, anglickej slaninky a zeleniny. Robila som ich v teplovzdušnej fritéze, aby som nevyhrievala kuchyňu. Bol to prvý pokus a dopadol výborne<3.

MarcelaPa: Dedko je skutočne super a obetavý:yes:, že išiel nakúpiť a v tomto teple smažil rezne. Aj ja by som sa však nechala pozvať<3.

Hezký den:-), dnes máme k obědu kuře pečené na medu a bramborovou kaši. Vnučka nám dnes připomněla, že slíbila přinést do školky paní kuchařce a učitelkám dědečkovy výborné řízečky, tak co by dědeček pro vnučku neudělal. Naklusal do obchodu pro krůtí prsa a nasmažil řízečky. No, není to super děda? :-D

Hezký horký večer, ráno jsme jeli do zahradnického centra pro merunky. Z kila jsem udělala chutney, akorát to bylo 6 malých skleniček.
K obědu jsme měli zapékaný květák od včerejška.
K večeři jsem upekla šunkové koleno, s hořticí a křenem <3:-K
Před chvílí jsem ještě udělala merunkovou limonádu, dala jsem do ní víc limetkové štávy a je dost kyselá, ale v tomhle horku aspon osvěží :-).

Dobrý podvečer dievčatá. Dnes som náhodne objavila recept na prípravu baklažánu/lilku, že vraj podľa tureckého priateľa. Nech je pôvod akýkoľvek výsledok je veľmi chutný<3<3<3. Aj keď ide výsostne o bezmäsité jedlo, pre nás mäsožravcov chutí ako rezeň:-D. Trocha som sa s tým pohrala, nie je to nič zložité a podávala som s varenými zemiakmi a s uhorkovým šalátom s čiernymi olivami, kôprom, cesnakom a kyslou smotanou( kto chce dá jogurt). Tento šalát v rôznych variáciách robím v takomto teple často, vychladený je výborný. Manžel si ho dáva často len tak, alebo s pečivom( on hovorí, že to neje, ale koštuje, či je dobre zachladený:-D;-)) Pekný večer želám, u nás ešte 31 stupňov.

Hezké sobotní odpoledne:-), dnes k obědu malinovo-borůvková žemlovka a na pití jsem připravila malinovou limonádu.

Pekný letný deň, u nás frankfurtská polievka a hubové rizoto, k tomu kvasená uhorka.

Hezký den:-Ku nás gulášová polévka z mletého masa a uzená kuří stehna s kapustou a bramborem;-)

Hezký den :-K, dnes vyzkouším cuketovou polévku a budou hovězí kostky na houbách, k tomu rýže a rajčatový salát. A budu péct tvarohový koláč s borůvkami. .

Dobrý večer :-), ani my jsme dnes neměli přes den chuť na teplé jídlo, tak jsme se odbyli studénkou - bílý jogurt, granola, třešně, kaiserka. K večeři jsem upekla mini galetky s rajčátky a smetanovým sýrem. Na snídani jsem upekla borůvkové muffiny z TOP receptů, jsou rychlé a výborné.

Zdravím dievčatá, u nás bol dnes ďalší horúci deň a ešte stále je teplo. Bola som doobeda na trhu a prišla som z toho hicu celá zmorená;-). Obed sme vybavili rajčinovou polievkou od včera a poobede sme mali len broskyne. Priniesla som z trhu krásne, veľké, šťavnaté, príjemne sladké a jednoducho úžasné<3. Teraz na večeru som urobila improvizáciu na tému cestoviny a sezónna zelenina;-). Mali sme chuť na niečo cesnakové a pikantné, tak som pokrájala cesnak na plátky,pridala nakrájanú čili papričku , dala rozvoňať na olej a na to som dala na kocky pokrájanú mladú cuketu žltú aj zelenú a tiež baklažán. Mierne som podliala vývarom z cestovín a nechala pár minút udusiť. Zamiešala som s uvarenými cestovinami , dokorenila a podávala posypané parmezánom. Na letný večer jednoduché, výborné, pochutili sme si<3.

Hezký den, u nás dnes zapečený sýrový květák tady z topek. Jen jsem ještě přidala kousek šunky. Byl s bramborem a okurkovým salátem:-K<3

Hezký den:-Ku nás rybí polévka a kapustové karbanátky s bramborem a okurkový salát;-)

:-K Hezký večer všem. :-( U nás je stále horko, jen občas pofukuje větřík. Začátkem týdne to vypadalo na bouřku, ale úplně se nám vyhnula, jen párkrát zabouřilo a zase nic. Ani trochu nezapršelo. V potoce vody rychle ubývá.
Všechny vaříte jak o závod, já jsem od neděle nevařila. Petr už má po týdenní dovolené, tak sem teď v týdnu přijede jen někdy (je to přes 80 km). V sobotu jsem na přání obou synů, vnoučat a návštěvy dělala kotel buřtguláše a cmundu. Petrovi jsem hned po uvaření zavařila sklenici na později - tak to snědl včera, když tady byl. Já si obvykle dám jen nějaké ovoce, chleba, nebo i vajíčka. Dnes mi naše malé dětičky (od příbuzných) přinesly zmrzlinu, tak jsme ji společně snědli k svačině. Petr přijede zítra ráno, tak zase budu muset vařit, jen ještě nevím, co to bude - možná brambory na loupačku. Na ráno jsem mu udělala pár kousků cmundy. A dál uvidím.
Sleduji, jak všechny konzumujete své výpěstky - já teprve převčírem měla naše první rajčátko a dnes malou okurečku. Cuketa kvete ostošest, ale jsou to samé samčí květy a na žádnou cuketku to zatím nevypadá. ;-(