Co dnes uvařit?

Seřadit dle: Nejnovějšího Nejstaršího

Řadit: od nejnovějšího   od nejstaršího

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další >>

• Johanka128 Johanka128

Pěkný večer:-) U nás včera na večeři a dnes na oběd pečené kuře, ségra dneska odletěla zpátky domů, tak si z něj udělala i sendvič do letadla:-K

• Simona Skolakova Simona Skolakova

Hezký den:-Ku nás dnes květáková polévka a pečená krkovička s bram.kaší a okurkový salátek;-)

• MarcelaPa MarcelaPa

Dobrý večer:-), dnes k večeři květákové placičky s dipem a na doplnění pitného režimu ledový čaj s nektarinkami.

příloha 1: p1040444_1853128656.jpg
    příloha 2: p1040441.jpg

• MarcelaPa MarcelaPa

La Furi Roja: jé, děkuju.:-)

• mekkejla mekkejla

Severinka: Díky za pochvalu :-8

Krásný pátek všem! My dnes měli kyselo a výborné lečo z domácích zdrojů <3 Na svačinu jsem dělala domácí paštiku a na večeři jsme pozvaní k našim na lornu. :-8 Zítra dojíme kyselo a chci udělat tvarohové knedlíky-buď meruňkové nebo jahodové-uvidíme,co seženu. No a večer budeme opět grilovat a oslavovat synův svátek :-8

příloha 1: img_20170720_113451.jpg

• Simona Skolakova Simona Skolakova

Hezký den:-K u nás dnes polévka kulajda a plátek krkovičky na přírodno s bramborem a tatarkou.;-)chystám se upéci borůvkový koláč.;-)

• La Furi Roja La Furi Roja

MarcelaPa: Tak snídaně od Vás bych si nechala líbit! <3:-8

• MarcelaPa MarcelaPa

Krásné čtvrteční odpoledne,:-) dnes jsem si přivstala a na snídani připravila vafle s ovocem a mangovou omáčkou, na oběd byly plněné papriky, rajská omáčka a kynutý knedlík s houskou. Ještě jsem stihla udělat borůvková povidla.

příloha 1: p1040435.jpg
    příloha 2: p1040439.jpg
    příloha 3: p1040437.jpg

• La Furi Roja La Furi Roja

Hezký den, včera jsme dojídali rajskou polévku a upekla jsem kuře na rajčatech s rýží. Dnes máme šunkofleky a červenou řepu :-) tohle jídlo miluju od malá, takže dnes se na oběd opravdu těším :-D

• Masula Masula

Krásný den přeji :-) včera se nevařilo,byli jsme na výletě v horách a tak jsme si dali v restauraci kyselo a pivko a večer těstoviny se špenátem a grilovaným kozím sýrem :-* a přinesli jsme si trochu borůvek a pěkného hřiba :-D:-K a dnes jsem k obědu upekla cuketovou nádivku s bramborem a okurkový salátek a ještě ke kávičce kynutý koláč s meruňkami a drobenkou :-*:-K

• Simona Skolakova Simona Skolakova

Hezký den:-Ku nás dnes dršťková z hlívy,podařilo se mi koupit krásnou čerstvou;-);-)a květákový mozeček s bramborem a okurkový salát;-)

• Johanka128 Johanka128

Pěkný večer:-) Manžel a ségra měli včera čočkovou polévku. Dnes jsme byli na výletě, na večeři byly kuřecí kousky se špenátem ve smetanovo-sýrové omáčce a gnocchi a zítra na snídani bude pudink:-K

• Eviip Eviip

Ahoj, dnešní večeře lehká studená..filátka z uzeného pstruha přelitá šťávou, zeleninový salát a bagetka rozpečená s bylinkovým máslem :yes:

příloha 1: 20157192_1398325560203296_3470209501046211616_o.jpg

• Simona Skolakova Simona Skolakova

Hezký den:-K:-Kmy byli dnes na výletě s vnučkami v ZOO - Chleby a tak se nevařilo,konečně jsem si dala smažák s tatarkou a hranolky;-),ale vaří se už gulášek,tak bude s knedlíkem:-p:-p:-p
    Jaroušku:yes:

• 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další >>

Váš komentář se na stránkách zobrazí až po jeho ověření kliknutím na odkaz v emailu, který vám ihned zašleme na vyplněnou emailovou adresu. Z daného počítače poté můžete psát další komentáře bez ověření.

Chcete si povídat? Přispějte do diskuze

Tato webová stránka používá cookies pro vylepšení naších služeb. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.