Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Dobré rady na každý den - omluva

Ježíš to je bordel!!:-O Ale je fakt, že poslední dobou je to s poštou děsné.:-/ Vloni mi sestra poslala z Kanady šatičky pro holky, balík byl děsně poškozený, ikdyž taky pojištěný. Byla jsem ráda, že tam bylo všechno, co sestra poslala. Nedávno mi z 4HOME přišly rozmlácené misky, ale to dopadlo dobře. Stačila jim fotografie-poslat a poslali mi nové. Ovšem nechce se mi věřit, že ti ten noťas nikdo nezaplatí!!:-O Na co pak to pojištění je?:-O

Tak jsem případ prodiskutovala s tchýní...pošta by vůbec neměla k přepravě převzít zboží nevhodně zabalené. Ale, bohužel, prachy jsou pro ně důležitější a odmítnout zásilku se jim nechce. V každém případě je to chyba pošty a ta by měla reklamaci vyřídit ke spokojenosti zákazníka. Jen se nesmíš nechat odbýt. Bydlím v Olomouci a chodím na centrální poštu, kde je pořád plno lidí a je mi jedno, kdo si o mně co myslí. Svůj balík si vždy rozbalím u přepážky. A fakt se to vyplatí než se s nima pak dohadovat o náhradě škody.

Rozbalovat na přepážce, to je dobrý nápad, ale ne pro každého. Já např. bydlím na vesnici, kde pošta není. V městečku, kde příslušnou poštu máme, tak ta má provoz pouze ve všední dny do 16.oo. Jak si vůbec máte balík vyzvednout, v případě, že chodíte do práce, když ani v sobotu nemáte šanci? Tak mi jednoduše nechali balík u sousedů. A při té reklamaci jednoduše tvrdili, že to nebylo dostatečně zabalené a vůbec o tom nediskutovali. Dokonce mi řekli, že když se to posílá jako křehké, tak to musí být v pevné krabici. Na mojí námitku, že tedy ten balík neměli převzít k odeslání když to bylo v bublinkových foliích, tak mi řekli, že jim je to jedno. Hlavně, že vyinkasovali poplatek za křehké:-!:-!:-!

Simona Kucerova: tak s tím bych asi ve Mšeně taky neuspěla... ale pokusila bych se na tom trvat.....:yes::yes::yes:

Simona Kucerova:no Simi, u takových balíků, když víme co má přijít tak proč ne, to je dobrej nápad:yes::yes::yes::yes:

Zuzka - Cobra:tak to je dobrá rada!!!!;-):yes:,ale u nás je na poště fronta tak na hodinu,kolikráte i více,neumím si představit,že by tam ještě každý rozbaloval balík!!!!!:-O:-O:-O

Koukám na tuhle diskuzi a vůbec se nedivím, jak notebook dopadl. Tchýně pracuje na poště ve výrobě - hází balíky na dopravníkový pás a když mi X-krát líčila, jak to u nich funguje, neposlala bych poštou už ani dopis. Nicméně jednu velice cennou radu mi dala a tu jsem za pár měsíců, bohužel, musela využít. Vždy zaslané zboží rozbalovat přímo na poště u přepážky!!! Moje objednaná CD přišla rozsekaná na s....u, ale protože jsem balík otevřela na přepážce a úřednice viděla vše na vlastní oči, s reklamací nebyl problém.

Hella: Heli, trvej na náhradě škody, zvlášť, když je to pojištěný:-!:-!:-!. Já podobně takhle loni bojovala s mobilem, co mi posílala kamarádka z Telče, kde jsem ho nechala a přišel "dobitý" Keců měli spoustu, až když jsem pohrozila Televizí a soudem, tak cukli. Nedej se !!!!!

Tak to je příklad toho,jak to v naší republice funguje.Jak jim dáváš,tak to je vše OK,ale jakmile něco namítneš,nedej bože chceš náhradu škody,kterou ti způsobili,tak od tebe dají ruce pryč:no:.Je mi z toho všeho na zvracení:-//.
Máš možnost odvolání?;-)

Já jsem si říkala,že jsi se nám nějak ztratila;-). To je síla, co Ti pošta udělala. Já nejsem z těch, co by se s někým dohadovali, raději ustoupím a nechám být, ale v tomhle případě bych to asi jen tak nenechala. Notebook není rohlík, je drahý, pojištěný balík byl, tak si myslím, že jsi v právu a máš nárok na odškodnění.

Hello:-O:-O:-O:-Oto je neuvěřitelné:-!:-!:-!Bordel jeto,jako všude:no::-//

:-// no kruci, vzdyt jste to meli jako krehke:-! To preci neni mozny, ze by to takhle proslo:-// pozor na ne, radi to zkousej, jen aby nemuseli platit! Nedej se! je to jejich vina:-!:-!

Tak to je teda síla, tak dobře zabalený a přitom tak rozmlácený:-O:-O

Pár dní jsem sem rady nemohla psát, protože se mi stala taková nepříjemná věc. Na návštěvě u dcery v Krumlově jsem si zapomněla notebook. Nejdřívě jsme kombinovali, jak ho na sever Čech dostat a nakonec jsme zvolili poštu. Dcera ho zabalila do několik vrstev bublinkové folie, obložila molitanem, poslala jako Křehké a pojistila ho. Po týdnu dorazil v neporušeném obalu ale po rozbalení a vyndání z originál tašky (se zpevněnými obvodovými hranami) mě čekalo nemilé překvapení - oba přední rohy jsou roztříštěné (viz foto). Pak jsem prošla martýriem reklamací na poště. Navíc bylo nutné notebook na poště zanechat jako předmět doličny (přestože jsem to nafotila a chtěla jim tam nechat fotky) a ujistili mě, že tak do měsíce by to mohli vyřídit! Denně jsem je uháněla, tak mi za 10 dní sdělili, že reklamaci zamítají, ať si pro notebook dojedu.
A tak jsem mohla pokračovat teprve dnes. Až teď jsem si všimla, že tady Severinka založila forum Pár vychytávek se stejným obsahem http://www.toprecepty.cz/df_forum.php?forum=1705&s.... Tak snad jí nebude vadit, když budu pokračovat. Myslím, že dobrých rad není nikdy dost.

Přispět do diskuze

Přidat příspěvek

Marie

Náhodný recept Zobrazit více

Nejnovější recepty Více

Naposledy jste si prohlédli