Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

Hezký den:-K, my dnes dojíme kuře.
Vnučka má také tento týden prazdniny, jeli do Itálie do Alp lyžovat, tak ji, bohužel, neuvidím.;-(
Věrko, Chomutov je kousíček od nás, do ZOO parku jezdíme, je tam moc hezky.

Hezký den, tento týden jsou u nás jarní prázdniny. Tak máme volněji:-D
U nás dnes k obědu Kroupová polévka od Babici a čočka na kyselo s uzeným, volským okem a kyselou okurkou:-K:-)<3
Dcera a spol. přijdou až v pátek. :-) Jinak jezdí s dětmi po výletech, dneska jsou v ZOO parku Chomutov a zítra jedou do Prahy do Toboga. Od zítra až do soboty má pršet, tak to moc na procházky nevypadá

Hezký den:-Kdnes polévka bramboračka a květákový mozeček s bramborem;-)

Hezké pondělí. Dnes dojídačka z víkendu. Upekla jsem

Hezky pozdni vecer.
U nas bude rajska omacka se sekanou a testovinami., mozna za jeste udelam palacinky se slehackou a malinami na desert;-):-K:-K

Hezký večer, k večeři jsme měli kuřecí křidýlka. Poslední dobou na nich dost ujíždím. V něčem si je namarinuji a druhý den obalím, v různých směskách. A usmažím v troubě v horkovzdušné fritéze. Jsou pikantní, tak k nim dělám česnekový dip. To nás naučili v Emirátech, tam pálí snad i čaj. Tak ke každému jídlu podávali tenhle dip, co pálivost hodně zmírní. Já je jím jen se zeleninou, manžel musí mít chleba:-K<3:-)

Pekný deň ešte želám. U nás bolo dnes nádherné slnečné a teplé počasie. Bola tu mladšia dcéra s manželom, tak sme si poobede vyšli na prechádzku do lesoparku. Varila som kurací vývar a zaťovi som do neho vymyslela knedličky z kukuričnej strúhanky a nadrobno nakrájaného kuracieho mäsa z polievky. Pochvaľoval si. Urobila som v horkovzdušnej fritéze lososa a zeleninu a upiekla kuracie krídielká so zemiakmi., k tomu ľadový šalát a šeri rajčinky<3 Tiež som kúpila pekný karfiol, jeden som dala dcére a z druhého niečo vymyslím.

Pěkné nedělní odpoledne, i když u nás je opět zamračeno. Dnes k obědu pečené kuře se zázvorem a citronem.

Nechci se opakovat, ale u nás dnes zase proběhl obalovaný a smažený květák, brambory a dip ze zakysanky, polévka - no, co zůstala jedna porce omáčky z fazolek, tak jsem to naředila vývarem a šoupla jsem tam pár uvařených brambor a zakysanku a bylo hotovo, jo, jen tak jsem obalila ještě 2 hermelíny a mlaskali vespolek. Snažím se zpracovat vše, co zrovna je v lednici, ať nemusím mrazit ;-):-K, jen tak bokem, včera jsem řekla, že prodávají květák za pár šupů, tak ho manžel dnes koupil 58,- Kč, tak jsem ho raději zpracovala, abych neplakala, ale zítra bude ještě polévka, takže je to v pohodě :-K

Hezký den:-Kpolévka květáková a smažený květák s bramborem a tatarkou a okurkový salát;-)

Hezké dopoledne, u nás k obědu opět roštáci, ale dnes se štouchaným bramborem a ledovím salátem<3:-K

Hezky sobotni vecer.
U nas je moc aktivity, tak ze neni cas na vareni:-D. Jiz jsme vypili spenatove smoothie, ale k veceri bude pizza z restaurace. Zadny desert, ale dala bych si ted ke kave ty prizske kosicky co maji u Marcelky Pa. Vsichni mate pekne navareno.:-K:-K:-K

Hezký večer. Dnes dýňová pikantní polévka, masová směs se zeleninou a topinambury z jednoho pekáčku.:-) V neděli bude smažený květák, brambory a rajčatový salát. Krásný zbytek víkendu. :-K

Dobrý večer :-), dnes dělal snídani manžel, vajíčkové košíčky, bylo to moc dobré. Jo, a ještě jsem k tomu dostala půlku banánu. :-D K obědu jsme dojedli houbovou omáčku. Na odpoledne jsem upekla pařížské košíčky a k večeři jsme si udělali trochu bramborového salátu.

Peknú sobotu želám dievčatá. U nás od rána taký upršaný , ale teplý deň. Zastaví sa tu neter, má dnes narodeniny, tak som pripravila Pražmu zlatú ( z Lidla) a grilovanú zeleninu. Zákusky ku káve nejaké určite prinesie:-*.