Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

hazel: krásně si se inspirovala, Stáni.
Dobrý večer :-K, včera jsme se pozdě večer vrátili od mladých, tak dnes už jsem vařila ve své kuchyni. K obědu medová šunka na zelenině, k večeři jemná tvarůžková pomazánka a nakládané ředkvičky. A upekla jsem tradiční mazanec.

Hezky svatecni vecer, Vy jiz vsichni odpocivate po svatecnim obede a veceri.Ja na tom teprve pracuji. Tentokrat na tom pracuji jen sama a manzel jen tak pomaha co potrebuji pridrzet a tak.:-Q
Sunka jiz je hotova, cockovy salat take, Jen ty gnocchi a spenat. Dezert jiz jsem take zvladla. Inspirovala jsem s Marcelkou a udelala sladky spenatovy dortik a mam beranka. Ted jsem si sedla jsem k pocitaci na chvili,boli me zada od stani:-8
Tak si hezky pripravte zadecek na zitra i kdyz jsem ted cetla od Simonky ze tentokrat devcata maji pomlazku:-D:-K:-K:-K

Dobrý deň dievčatá, dnes mi ten skrátený deň akosi letí. Boli tu na obede mladí, tak som si zavarila;-). Slepačia polievka, rezne, zemiakový šalát, losos, hranolky a zelenina. Koláče som si dala napiecť a podelili sme sa so sestrou.

Hezkou sváteční neděli, já dnes nevařím, teda jen jsem usmažila poslední řízky a dojedl se salát<3:-K. Myslela jsem, že ještě zbyde dnes na chlebíčky, ale bohužel.
Já vajíčka nebarvím, to je práce Venduly a dětí :-).
Odpoledne k nim pojedeme a bude první letošní grilovačka. Snad počasí vydrží:-).
Zítra zase vařím ve velkém, všichni přijdou na oběd:-D.
K mladým přijel na návštěvu šéf s manželkou. Nabídla jim nádivku a má mi vyřídit, že byla luxusní <3, tak jsem trošku narostla :-Q

Ten čas dnes nějak rychle uběhl, tak jsem obrala pečené kuřecí a k tomu omáčka papriková-zeleninová a rýže, polévka je dnes ještě zeleninová (dietky, to mám ráda), jo, ráno v 8 hod. přišel sousedovic koledník i s mámou, tak říkám, ale až zítra se chodí :-O, ale Jano já dnes letím do Egypta s dědou a bábi, tak abys ses nezlobila, dostal košík výslužky - jo dobrý, mámo toto si vezmu do letadla a Jano čau :-D:-K:-K:-K

Hezký den:-Ku nás dnes ještě kuří vývar a nádivka podle Špagetky a bram.salát;-)

Hezký den :-K, u nás bude kuřecí vývar a řízky s bramborovým salátem. Upekla jsem kakaové řezy s mascarpone a skořicí a k večeři pohanka se smaženou cibulí a slaninou, k tomu volské oko.

Pěkné odpoledne:-), dnes k obědu králík na hořčici a k němu někdo těstoviny a někdo opečený toustový chléb.

Jana Pá: Jani to je moc pekna zprava. Hezky si ty Velikonoce uzijte:-K:-K:-K

Hezke Velikonocni svatky.
Vcera byl u nas pilny den. Misto ryby jsme meli testoviny se scallops a potom jsme malovali vajicka. Pekne nam to slo od ruky, deti jsou jiz trochu starsi a tak jsou vice creativni.
Dnes bude u nas salmon a teprve dnes upecu beranka. Jidase - Zajicci jsem upekla a temer zmizeli a mazanec take. Tentokrat jsem pekla mazanec podle Cathleen. Je opravdu vyborny, navzhled jsem ho mela az moc kulaty a to proto ze jsem ho vice neroztahla.
Mate krasne navareno a tolik, jeden lepsi jidelnicek nez druhy. U nas budou vsichni zitra a tak bude veselo:-K:-K:-K

Přeji pohodovou Bílou sobotu, u nás dnes vepřový řízek s bramb. salátem. Na oběd přišel Mates. Dcera je v práci tak jsem jí slíbila, že jí táta oběd přiveze.
Všichni až na Vendulu máme raději vepřový. tak jsem se jí včera ptala jestli vepřový řízek vydýchá.
Odpověd zněla"samozřejmě, darovanému koni na zuby nekoukej:-D ". Tak jsem jí ten kuřecí usmažila:-D
K večeři budou chlebíčky;-)
Konečně sluníčko svítí na plné pecky, tak se pojedeme podívat na hrad na Knížecí velikonoce

Hezký Velký pátek, vím , že by se dnes měl držet půst, ale slíbili jsme vnučce, že půjdeme na oběd do restaurace a sliby se musí plnit. Já jsem si dala játra na roštu a ostatní strávníci kuřecí řízek a hranolky. Vnučka ještě zmrzlinu se šlehačkou. Moc jsme si pochutnali.

Julia Oskerova: Juli taky krásně navařeno<3to měli jistě všici radost:-K

Věrko no pravda Vás je opravdu dost,ale zase je pro koho vařit a víš,že se všechno sbaští:-K

Zdravím dievčatá, krásne chystáte špecialitky k Veľkej noci:yes:. Ja som dnes tiež varila viac, ako obvykle , ale ako meninové pohostenie pre zaťa Miroslava;-). Urobila som kapra a bravčové rezne v kukuričnej strúhanke. Ako prílohu slovenský šalát, a veľa čerstvej zeleniny, tak ako to majú radi. Namiesto dezertu mali ananás, sladkosti budú až v nedeľu. Servírovanie som fotiť už nestihla:-K.

Sestra taky nezahálí, její biskupský beránek:-D