Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

Dobrý večer :-), my jsme dnes k obědu dojedli borůvkové knedlíky a k večeři byly tousty s avokádem, mozzarellou a rajčaty.

Hezký, i když horký den všem.
V tom horku ani nechutná, tak jsem si udělala tarator, a až večer si dám čínu, kterou jsem včera odložila. Čínu dělám z kuřecího masa, tak jsem si včera z části masa udělala řízeček a k němu takový lehký bramborový "salát" - jen brambory + okurku nakládanou + jogurt.

Pekný horúci deň želám dievčatá. a to má byť zajtra ešte teplejšie:-O. Dnes som napriek tej horúčave mala chuť po zeleninových a bezmäsitých dňoch na kuracie mäsko. Urobila som revíziu zásob a vyšlo mi z toho Maminčino výtečné kuře. Kombinácia cestovín, pečienky a hnedých šampiňónov zapečených vo výpeku z kuraťa nemá chybu<3. Znova som si pripomenula výborný recept , aj jeho autorku MamlajduD.

Hezký den:-Kdnes polévka kmínová a lečo s chlebíkem už z našich rajčat a paprik;-)

Hezký horký den, dneska vařit nemusím, akorát během dne upeču tvarohový biskupák podle tejaji :-K<3.
Včera dcera přinesla 6 salátovek. ještě že přišla sestra, tak jsem jí 3 dala :-D. Udělám dnes k roládě tzaziki, samozřejmě bez kopru :-D.
Moje kadeřnice je v nemocnici a její návrat je v nedohlednu. tak jsem hledala kam bych šla. U nás je sice taky jedna kadeřnice, ale k té bych nešla ani kdybych jinou nenašla :-D.
Objevila jsem ve Všetatech asi 11km, mladou holčinu. Recenze na netu má skvělé. Byla příjemná a ochotná. Jsem zvědavá jedu k ní dnes ve 14hodin.

Tiež tu mám rekreantov, takže rezancová polievka a buchty na pare, niekto chce na vrch kakao, niekto mak, varím na želanie.

Dobrý večer :-) máme vnučku na prázdninách, tak dnes k obědu kynuté borůvkové knedlíky se žahourem a na mlsání vanilková zmrzlina s horkými malinami.

Hezké pondělí, dneska přišli mladí. Upekla jsem krůtí roládu, hrnkový knedlík a salát z Čínského zelí :-K<3.
A už to bude ve starých kolejích. Na dlouhou dovolenou jedou až na konci srpna

Hezký den:-Kdnes polévka brokolicová a vrabci se zelím a knedlíkem;-)

Dobré ráno, u nás bude rýchlovka, lečo s klobásou, polievka chlebová. Idem robiť veľký nákup, doplním zásoby.

Příjemný večer všem.
Petr teď odjel do práce, tak se na vás jdu podívat. Na dnešek jsem plánovala čínu, ale Petr chtěl líčka - tak byly na cibulce a kmíně s rýží. Ještě si vezl domů a také si vezl okurkový salát. Čínu si udělám zítra pro sebe.

:-K Veru, děkuji za fotky - krásně se Ti muffiny povedly. Snad i chutnaly ......

Dobrý večer :-) dnes jsme dojedli rybičku s opečenými tousty. Na odpoledne jsem upekla rybízový koláč a k večeři byly bramboráky bez brambor ze suchého chleba. Dělala jsem je poprvé a byla jsem příjemně překvapená, jak byly dobré.

Dobrý podvečer horúceho letného dňa vám želám dievčatá. Mala som tu dnes mladšiu dcéru s manželom, na želanie som im robila lososa s hranolkami a uhorkovým šalátom. Na trhu som kúpila pekný baklažán, tak mi napadlo urobiť aj baklažánový tatarák podľa Andrejky a ten im chutil výnimočne. Zelenina je teraz krásne zrelá a čerstvá a jedlá z nej sú úžasné práve na tieto horúce dni<3.

Hezký den:-Kdnes krupičková polévka a tilápie zapečená se sýrem a vejcem s bramborem a naložená kapie;-).

Hezkou neděli, dnes jsem vařila podle Aničky Kocíkové, Kuřecí na pepři a slanině <3:-K s rýží a okurkovým salátem:-K.